
voorwaarden
Salon regelement
Kom alleen naar je afspraak. Kinderen zijn niet toegestaan in de salon.
Ik behandel alleen personen boven de 18. Voor meiden van 16/17 maken ik enkel een uitzondering voor de gellak behandeling voor speciale gelegenheden en na toestemming van de ouders.
Betaling
Betaling vindt in de salon plaats, direct na de behandeling. Het bedrag kan contant of per betaalverzoek worden voldaan.
Alle bedragen zijn in euro en inclusief BTW. Fouten en prijswijzigingen voorbehouden.
Eventuele meerprijs tijdens een behandeling wordt vooraf gecommuniceerd.
Garantie
Je krijgt garantie van 5 dagen op geplaatste sets. Bij klachten kun je contact op nemen met Salon Shine, zodat we samen kunnen kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. Zonder foto of bewijs, binnen deze 5 dagen, geef ik geen garantie. De garantie vervalt als het product eigenhandig wordt verwijderd, je bij een andere salon bent geweest of je niet aan de juiste nazorg hebt gehouden.
Ik geef in geen enkel geval garantie in contanten.
Salon Shine is niet aansprakelijk voor schade aan de nagel wanneer je het product zelf hebt verwijderd of de adviezen niet opvolgt.
Allergie
Bij Salon Shine wordt er alleen gewerkt met producten die goedgekeurd zijn in de EU. Daarnaast besteed ik alle aandacht aan veilig werken. Salon Shine is niet aansprakelijk voor (medische) kosten die voortkomen uit allergische reacties die ontstaan bij het gebruik van onze producten.
Verplaatsen
Na het maken van je afspraak online of in de salon krijg je altijd een bevestigingsmail over je toekomstige afspraak. Bewaar deze goed. Je kan met deze mail tot 24 uur voor de behandeling je afspraak zelf kosteloos verplaatsen.
Annuleren
Door de bevestiging- en herinnerings e-mail die je ontvangt, ben je zelf verantwoordelijk voor je afspraak. Het is te begrijpen dat onvoorziene omstandigheden kunnen optreden, maar het annuleren van een afspraak op korte termijn brengt kosten met zich mee. Naast het feit dat ik tijd moet besteden aan het annuleren en opvullen van de vrijgekomen tijd, heb ik mogelijk ook andere klanten moeten weigeren vanwege de gereserveerde afspraak. Helaas moet ik kosten in rekening brengen als de afspraak binnen 24 uur wordt geannuleerd.
Te laat
Als je te laat dreigt te komen, laat dit dan zo spoedig mogelijk weten. Om te voorkomen dat andere klanten er hinder aan ondervinden, ben ik genoodzaakt om de behandeling in te korten. Er wordt geen korting gegeven. Bij meer dan 20 minuten te laat is het niet meer mogelijk om een behandeling uit te voeren en wordt er 75% van de prijs in rekening gebracht.